facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 10 kwietnia 2016

suede













Kurtka / jacket: Bershka, spódnica / skirt: wholesale7, buty / shoes: no name, okulary / sunglasses: Oasap

Zestawienia typu total look mogliście zobaczyć tutaj już wiele razy i jeżeli bloga nie trafi szlag, to na pewno w przyszłości będą pojawiać się równie często. Powód jest banalny - lubię takie połączenia i bardzo często tak właśnie się ubieram. Dobra, dosyć lania wody, spódnica trapezowa - od dłuższego czasu mój ulubiony fason, zamszowa ramoneska - mogłabym kupować je w nieskończoność (do spółki z bomberami:) i botki. Gdy frędzle zaczęły być modne, obiecywałam sobie, że nie skuszę się na żadną tego typu rzecz. Jednak się nie udało - niecały rok temu pokazywałam tu spódnicę z frędzlami, a dzisiaj przyszła pora na botki, z których jestem bardzo zadowolona. Jak Wam się podoba całość?

Total looks are possible to see here very often and it won't change in the future. The reason is obvious - I like this kind of outfits and I often wear similar sets. Okay, enough waffling. A-line skirt - for a long time my favorite cut, suede biker jacket - I could buy them endlessly (together with bomber jackets) and boots. When the fringes began to be fashionable, I promised myself that I won't buy any clothes in this style. But I failed with this resolution, less than year ago, I showed here fringe skirt and today it's time for fringe boots of which I am very satisfied. How do you like this set?


70 komentarzy:

  1. Cudna jest ta spódnica i kurteczka... no i cała Ty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie, podoba mi się :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie rewelacja. Kurtka, spódniczka, buty... Wszystko mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning look dear and love this look.
    Wish you have a wonderful Sunday.
    Kisses xox

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy zestaw:) świetnie dobrane buty:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to bloga szalg może strzelić ? zaniepokoiłaś mnie kochana- mam nadzieję, że źle to odczytalam :O

    Ale tu u Ciebie ladnie, wiosennie, tak letnio :D
    zawsze podobaly mi się spodniczki noszone do takich cięższych botków- ale ja mam dużą stopę i u kogoś bardzo mi się to podoba, a u siebie nie koniecznie :/

    super są i spodnica rownież <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko takie moje marudzenie spowodowane pogodą;p od blogowania się uzależniłam i raczej ciężko byłoby mi Was porzucić;)
      Dziękuję kochana:)
      buziaki:*

      Usuń
    2. Ty marudzisz, a nam wszystkim aż ciśnienie podskoczyło- proszę więcej nas nie straszyć !

      Ja też uzależnilam się chyba- i w jakiś sposob zżyłam z Wami wszystkimi, pomimo tego, że "znamy" się tylko z tego naszego malego światka, a nie na żywo :)

      Usuń
  7. Wszystko super na Tobie wygląda, no i te Twoje nogi , boskie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I met you on lookbook, i think. Love your style, but this black background hurts me ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramoneska w ogóle nie wygląda na zdjęciach na zamszową!
    Na moim malutkim notebooku sprawia wrażenie skórzanej ;) To znaczy, że dobry materiał ;)

    Fajny zestaw, bardzo wiosenny, bardzo spójny i bardzo Twój - i w fasonach i w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna spódnica! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna i dobrze ubrana, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool look! Have a nice day) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny jest ten typ spódnicy, rewelacyjnie wygląda zwłaszcza w takim odcieniu :) Świetnie wyglądasz!
    Ps. bardzo podoba mi się Twoja grzywka, może kiedyś się na taką odważę :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne połączenie<3 Spódniczka jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ta spodniczka skradła moje serduszko
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. the boots are so fun and really give that extra something to the outfit :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zestawik i te czerwone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great style :)
    Kiss

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/blackgrey-world.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz, kurteczka mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stunning look
    I love the suede skirt

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing! I love your boots :)

    http://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę mnie nie straszyć, że "bloga szlag trafi" Kochana! :) Stylizacja na wielki +!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool look and suede is perfect for this time of year. Love your jacket as well.
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. That skirt is really cute! You look great!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your skirt and the leather jacket, so pretty. x

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorgeous look! I don't usually like fringe either but those boots are beautiful. They look amazing with this outfit!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpowiedzUsuń
  27. So much love for your skirt! I like how you styled this look :)

    xoxo,
    SHAIRA // New Post- Moto Jacket

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo bardzo lubię takie kolorki ! :) świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. omg i love this! i'm obsessed with your heeled sandals. i have something similar.

    http://www.aucouponcodes.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjna całość! bardzooooooooo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty nawet nie wymawiaj takich słów nam tutaj! Twój blog będzie żył i istniał w nieskończoność :)
    Co do zestawu super! uwielbiam zamsz, a w Twoim wydaniu prezentuje się on znakomicie!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa kochana:) tak sobie trochę pomarudziłam, ale na razie nie mam zamiaru rozstawać się z blogosferą:)

      Usuń
  32. Absolutely lovely post dear.

    Perfect eyelashes with Avon - http://starlingdays.blogspot.com/2016/04/avon.html

    OdpowiedzUsuń
  33. gorgeous look!

    http://vladasworld.blogspot.md/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mierzylam wczoraj taka ramoneske tylko zolta w Zarze i skusilabym sie gdyby mieli s. Wygladasz bombowo!Uwielbiam Twoje zestawy, zawsze oryginalnie i z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Love your booties my dear and your skirt too. Another beautiful outfit!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  36. You look stunning! Love this outfit, it's a great combination :)

    xoxo darling ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeej ja ostatnio jestem zakochana w każdej Twojej stylizacji:)
    Świetna ta spódniczka i kurtka, wyglądasz przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię takie połączenia ;) super buty

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana muszę przyznać, że się rozwijasz! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Łał, pięknie. Jaka Ty jesteś zgrabniutka, klik

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Love your suede skirt and the boots, very glam and your look is perfect! :)
    Kiss
    Luna
    http://www.fashionsnobber.com

    OdpowiedzUsuń
  42. One of these days I'll post a song on hip hop style for you in my blog haha! :)

    http://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  43. miałam dokładnie tak samo z frędzlami, obiecywałam sobie że przenigdy nie ulegnę, niczego nie kupię co posiada frędzle ups, kupiłam jakiś czas temu ramoneskę z frędzlami :)
    chyba mnie oczy nie mylą, bloga trafi szlag ? a to dlaczego ? Kochana szczerze Ci zazdroszczę, częstotliwości w dodawania postów, konsekwencji, niebanalnych zestawów ! no ejj :P
    sama ostatnio łapię się na tym że przy oglądaniu spódnic szukam tych trapezowych właśnie.
    Świetne kolory , piękna Ty, czego chcieć więcej ?! :))))

    OdpowiedzUsuń
  44. One of your most beautiful looks!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Też lubię trapezowy krój! Świetny zestaw w trochę westernowym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Trapezowe spódnice przemawiają do mnie już od pewnego czasu i chyba ni obędzie się bez ich zakupu. Wyglądasz nieziemsko!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  47. Love the outfit! The skirt is amazing <3
    xx
    Julie
    The Lady Fairer

    OdpowiedzUsuń
  48. Can we talk about how edgy your bomber jacket is??? I love your suede skirt, it looks super chic! The boots adds pizzazz to the rad look. You are such a stunner!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię trapezowe spódniczki, wyglądasz przepięknie. Ramoneski są wprost dla Ciebie stworzone i uwielbiam je na Tobie oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie wyglądasz, bardzo mi się podoba kolorystyka, taka ziemista, a kurteczkę to bym Ci zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja !!! buty z miłą chęcią bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Soo prettyy gorgeous!
    Check my new post and my new video*
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    OdpowiedzUsuń
  53. Beautiful outfit ! I want your boots ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. oh!!! totally chic neutral outfit for spring!!! like it, sweety!!! xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Beautiful Outfit!!!
    Chiara
    www.chiaraangiolino.it

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz w tej kurteczce. I ładnie Ci w grzywce.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ramoneski skórzane kocham i również mogę je skupować tonami chociaż mam już kilka fajnych modeli w swojej kolekcji, ale z pewnością to nie koniec :-) Twoja bardzo mi się podoba i takiego koloru jeszcze nie mam :-) W połączeniu ze spódniczką i botkami wygląda fantastycznie! Botki to już w ogóle mnie urzekły, bo lubię takie fasony, a poza tym podobnie jak Ty zarzekałam się, że nie kupię niczego z frędzlami i o masz ci los już kilka rzeczy jest i ostatnio buty również z frędzlami kupiłam :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  58. I love your blog and I am a new follower!
    I hope that you follow me too :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń