facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 2 lutego 2018

a bit of colors for winter










PL: Tak jak większość z Was, nie mogę doczekać się wiosny, jednak na zewnątrz wciąż panują mało przyjazne dla człowieka (szczególnie tak ciepłolubnego jak ja;) temperatury. Mimo wszystko staram się nie popadać w modową rutynę i wprowadzać do swoich codziennych zestawień sporą dawkę koloru oraz ciekawe fasony. Oczywiście niezastąpione okazują się stylowe dodatki i obuwie, które nadają całości charakteru. Burgundowa parka to jedno z moich ulubionych zimowych okryć wierzchnich, jest jednocześnie ciepła i zgrabna, dobrze wygląda w połączeniu również ze spódnicami. Nowością w tym zestawie są czarne botki w szpic, które pochodzą ze strony Gearbest. Buty są naprawdę świetnej jakości, bardzo starannie wykonane i dzięki szerokiemu obcasowi stabilne i wygodne. Tak jak pisałam wcześniej, zimą szczególnie stawiam na kolor, więc dla podkręcenia całości założyłam szalik w kratę i czapkę typu beanie w pięknym malinowym odcieniu czerwieni. Pomimo zimna słońce tego dnia było dość mocne, więc nie mogło zabraknąć okularów przeciwsłonecznych. Czerwona szminka to już u mnie standard i chyba nikogo tym specjalnie nie zaskoczyłam. Jak Wam się podoba?

Kurtka: Bonprix
Buty: Gearbest 
Spódnica: no name
Czapka: Carhartt
Szalik: no name

ENG: Like probably most of you, I can not wait for spring, however it's still very cold outside and typically winter outfits are appropriate, especially if you are heat-loving person just like me. Despite low temepratures I try not to fall into the fashion routine and introduce a large dose of color and interesting forms into my everyday outfits. Of course, stylish accessories and footwear that give the whole character, turn out to be irreplaceable. Burgundy parka jacket is one of my favorite winter outerwear, it's warm warm and shapely, I like to wear it with skirts especially leather. The novelty in this set are boots from Gearbest. I adore all kinds of pointed toe boots and these are perfect. The quality of these shoes is really wonderful - very carefully made, with attention to every detail, warm and also comfortable and stabile thanks the wide heels. As I wrote earlier, in the winter I focus especially on color, so for making this outfit more intereting I added red and navy plaid scarf and beanie in a beautiful raspberry shade of red. Despite the cold, the sun was quite strong that day, so sunglasses were necessary, I choose 'cat eye' this time. Red lipstick belongs to my favorite make-up accesories so you won't be suprised that I used it also this time. How do you like this outfit?

Jacket: Bonprix
Boots: Gearbest 
Skirt: no name
Beanie: Carhartt
Scarf: no name

45 komentarzy:

  1. swietnie wygladasz w tej kurtce ! genialna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful outfit, love red for winter!!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning style like always.

    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurtka, a buty- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że postawiłaś na wyraziste kolory, czyli bordo i czerwień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super kurtka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz:) bardzo fajna kurtka i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie jak zawsze Kochana :) Tobie to wszystko pasuje idealnie :):***

    OdpowiedzUsuń
  9. You always look great, lovely. I love that coat! <3
    FASHION TALES

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, jak zawsze mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tam mają asortyment, świetna stylówka :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się podobają Twoje buty :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! :D Podoba mi się ta kurta. Kinga, czerwień to Twój kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się te kolor kurtki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw, buty wyglądają naprawdę porządnie, a takie klamerki są ostatnio modne z tego co widzę po sklepach :) Kurteczka wygląda mi znajomo, chyba już ją widziałam u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna kurtka, fajnie prezentuje się w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie te buty wyglądają fantastycznie. ;) podoba mi się też parka, wygląda na baaardzo ciepłą. no i ma świetny kolor, na pewno się wyróżnia z tych czerni i szarości dominujących w zimowych ubraniach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome, you rock! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najdluższe nogi polskiej blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja! Buty są super !

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjna kurtka mam podobną i tez z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam szalik, jest świetny ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz 😍
    Ta parka jest bardzo ładna ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. I love this outfit! It's so unique and beautiful! The details on your boots are cool, and I love how you winterized your skirt. Such a perfect look!

    Hope you have a wonderful weekend. :)

    ~Lindsey
    https://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogromnie mi się podoba ta stylizacja! Wszystko świetnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Botki również mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Iove your outfit
    Cool boots
    Have a nice day
    Best

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ta kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  29. Po pierwsze Kochana po raz kolejny strzeliłas w dziesiatke ze stylizacją po drugie te Buty są po prostu boskie !! Buiaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa stylizacja! Dawno czegoś takiego nie widziałam! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Czapka niby prosta - ale jakoś urzekła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tęsknie za wiosną ale wiosną będzie mi brakować płaszczy i czapek hehe :) Uwielbiam połączenie czerni i pięknej winnej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie! :) Look jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylówa. Mam tą samą czapke, dobrze sie prezentuje, musze wreszcie ubrac :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Those boots are unique. I've not seen anything like that. The heel decor is especially eye-catching and you are right about pointy toe boots, they just polish up any outfit. I enjoy your winter outfit as you always make them fun in a pop of color and print. I think the red lipstick will always be your signature. So warming ;) I hope spring will come to you soon and stay warm! xx :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjnie wyglądasz w tych kolorach. Super☺

    OdpowiedzUsuń